er stond een foutje in mijn vorige mail, hier volgt de correctie

- in de netwerk relatie worden enkel knooppunten en routes geplaatst, GEEN
individuele straten of paden
- in de route relatie worden enkel straten of paden gezet, in volgorde van
het laagste nummer naar het hoogste. Geen knopen in deze relatie

de foutieve zin was:
- je zou nu weer verwijderen kunnen klikken, maar omdat je verder knopen en
stretaten wel toevoegen, is het beter om op bewerken te klikken
dat moet dus
- je zou nu weer verwijderen kunnen klikken, maar omdat je verder knopen en
misschien routes wil toevoegen aan de relatie, is het beter om op bewerken
te klikken