Hallo Sus,

Ik ben 's naar de historiek van die wikipagina gaan kijken en
oorspronkelijk werd noexit op het gedeelte van de weg geplaatst dat
doodloopt en niet op de laatste node. De wiki is dan op een gegeven
ogenblik aangepast en nu staat daar dat het op de eindnode moet, wat naar
mijn gevoel niet klopt.

Ik interpreteer die noexit yes op een straat ook als enkel geldend voor
auto's en andere motorvoertuigen. Als je te voet of met de fiets wel verder
kan op het einde, kan je er gewoon een footway of cycleway bij aanbreien.

Zoals het nu op de wiki staat, lijkt die tag me vrij zinloos.

mvg,

Jo