Bedankt Marc, dat helpt me vooruit.

Guy Vanvuchelen

Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 3 december 2013 13:40
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] noexit

Ik gebruik

barrier=block

agricultural=yes

motor_vehicle=no

bicycle=yes

foot=yes

horse=yes

voor een tractorsluis.

2013/12/3 Guy Vanvuchelen <guy.vanvuche...@gmail.com>

Op een weg staat in het begin een aanwijzingsbord F45 de weg loopt gewoon
door tot aan een andere weg….maar na 50 meter staat er een tractorsluis.

Een tag voor een tractorsluis heb ik nog niet gevonden maar het is een
betonnen verhoog in het midden van de weg waar een tractor wel over kan maar
een gewoon voertuig rijdt er zich te pletter op.

Ik vind het dan een goed idee om op de hele weg noexit te plaatsen en bij
uitbreiding ook altijd als je dat aanwijzingsbord tegen komt.

Guy Vanvuchelen