Als er een strook gras tussenloopt, of een parkeerstrook, of een
bushaltebaai, dan zou ik het apart tekenen. Als het fietspad de straat
gewoon meevolgt, dan als cycleway=lane + al die cycleway: tags.

Maar ik denk dat de vraag enkel betrekking had op fietspaden die nu als
cycleway=track gemapt zijn.

Jo