Voor mij is het even goed om het hier apart te tekenen. Al was het maar om het
geen ratjetoe te maken met bijvoorbeeld de bushaltes een beetje verder naar
het noordwesten waar dan wel weer scheiding moet zijn, en dan de kruispunten
waar het ook apart van de weg is. Laat het er gewoon opstaan nu ze toch apart
gemapt zijn. De fietspaden zijn heel nauwkeurig gemapt dus ga je werk van
iemand teniet doen.

Ben