wat doe je met een straat die echt de grens is ? Afzonderlijke nodes maar
de wegen over elkaar ?
voorbeeld: http://osm.org/go/0EpG_cM4m?way=22920473
feitelijk stemt het stukje voor huisnummers 44-48 niet de werkelijkheid
overeen. Beide gemeentes zijn verantwoordelijk voor de helft van de rijweg.
Zo had enkele jaren geleden een van beide gemeentes een laag asfalt over
zijn helft van de weg gelegd. De andere helft waren nog kasseien. Typisch
Belgisch zeker ? :-)

Nu ja, ik zou al blij zijn als Nominatim de huizen in de juiste gemeente
zou plaatsen. Maar dat lukt ook niet