On 06-10-14 09:01, Marc Gemis wrote:
Maybe it is interesting to let people know which skills are required to "take the table" ?
Ja, dat zat ik me net te bedenken. Ik kan en wil me misschien wel vrijmaken (al vind ik een hele dag wel erg lang) maar ik ben maar een bescheiden mapper die hier en daar wat huisnummers invult, en tussendoor een vliegveld bijspijkert, en nooit verder is gekomen dan Potlatch; dat voldoet dan ook uitstekend voor deze bescheiden medewerking. De meeste discussies alhier over relaties enzovoort gaan mijn petje stevig te boven - kan ik dan veel toegevoegde waarde hebben?
Karel