Dat is eerder uw verstand gebruiken, tot nader order is dit nog OK
volgens de regering, maar je weet maar nooit wat er zal komen ;-)

Als je de locatie 'gemiddeld' positioneert denk ik dat niemand echt kan
claimen dat je kopieert.

Eigenlijk is het een beetje bullshit, want als OSM nu echt accuraat zou
zijn wat een bepaalde building betreft, en AGIV is ook accuraat, dan
moeten ze theoretisch toch bijna exact hetzelfde staan.

Dit is technisch geen copy.  Kan je dat bewijzen?  Niet echt.  Hoef je
dat te bewijzen?  Ook niet echt, iemand die klaagt zal het moeten
bewijzen dat het een copy is.  Daar zijn ook wel truuks voor , oa
express fouten maken in geometrie, een fictieve straat maken.  Een
straatnaam verkeerd spellen....  easter eggs dus.

Dan land je uiteindelijk op de volgende discussie: kwa gps coordinaten,
tot welke plaats na de komma is het 'ongeveer' gelijk, en vanaf welke
plaats na de komma is het exact een copy?

Ik ben er zeker van dat nu reeds, zonder een copy van de huizen uit AGIV
er al wel een heel aantal reeds exact hetzelfde moeten staan tov. OSM,
gewoon omdat er goed werk geleverd wordt.

Wat me wel opvalt is dat de geometrie van een deel van de gebouwen niet
overeenkomt met wat ik zie in het echt, maw.  Illegaal bijgebouwd ?
Onnauwkeurige data?  Of Easter Egg op AGIV ?

Glenn

"Everything is going to be 200 OK."