Ik speel al lang met het idee om een light weight straightforward
geocoder te maken omdat nominatim te zwaar is, de hele PHP code is
vergeven van uitzonderingen , afhankelijk van welke diepte level je zit.

5 jaar geleden moest ik de postcodes er nog bijhacken omdat die voor
belgie niet meekwam als je zelf nominatim opzette (terwijl de indertijd
gazetteer/nominatim het wel kon).

Mijn interesse is vooral voor reverse geocoding (professioneel dan),
maar het moet gewoon simpeler kunnen dan hoe het is nu.

Uw 3 punten zijn wat mij betreft al de functionele analyse ervan.

Glenn

"Everything is going to be 200 OK."