Ziehier een prachtvoorbeeld van hoe scheef het kan lopen:

https://www.openstreetmap.org/relation/1523419/history
https://www.openstreetmap.org/relation/1523417/history
https://www.openstreetmap.org/relation/1524225/history

Maar wat wil je dan op een grens tussen de provincies...

Vooral deze huizen (14 en 15) lijken mij bijzonder lastig om te vinden:

https://www.openstreetmap.org/node/1495908473/history

Die straat is dus op een bepaald gedeelte aan de ene kant doorlopend
genummerd en aan de andere kant even/oneven met een andere reeks nummers en
ze heet tegelijk Langstraat en Langestraat op die gedeeltes.

Dankzij die relaties is het meteen duidelijk hoe de vork aan de steel zit.

Jo