Hallo Jakka,

Het ligt niet aan jouw tag instellingen. er is door de makers van de map
gewoon gekozen om brievenbussen pas op het allerlaagste niveau te tonen.
Het is altijd een afweging van wat je op elk niveau gaat tonen. Toon je
teveel wordt het onoverzichtelijk, toon je te weinig, klagen de mensen dat
ze hun favoriet object niet snel genoeg zien.

Een andere mogelijkheid is dat de hogere zoom niveaus nog niet geupdate
zijn. Dat duurt altijd wat langer.

Ik zelden nog naar de map op osm.org. Na een paar maand/jaar is het niet
meer zo belangrijk of de door jouw toegevoegde objecten nu wel of niet
zichtbaar zijn. Ik map al jaren vuilbakken en zitbanken en die zijn nooit
zichtbaar, dus wat zou ik me nog "druk maken" ?

Voor je brievenbussen kan je bijvoorbeeld deze overpass query gebruiken:
http://overpass-turbo.eu/s/5IS
Let met het duurt een paar minuten voordat de databank van overpass is
aangepast na je upload.

happy mapping