Marc,

Het gebruik van overpass is meer iets voor zij die de kaarten aanpassen om te controleren of het erop staat. Ik dacht meer aan users/ gewone gebruiker want is het niet voor hen dat jullie al dat werk verzetten? Even in mijn naaste omgeving gevraagd, niemand wist het bestaan van OSM vermoed door gebrek aan bruikbare applicaties...

Jakka