Wat die appartement en busnummers betreft, ik heb ook al gevallen gezien
waar het niet eenvoudig is om die te matchen. Zou het kunnen dat het
appartementnummer is, wat er op de bel staat en het busnummer wat je als
uitbreiding van het huisnummer op een enveloppe zou schrijven?

Dat zou dan betekenen dat iemand die dat wil nakijken met een survey,
gemakkelijker toegang zal hebben tot die appartementnummers. Misschien
kunnen we er de voorkeur aan geven om de appartementnummers in addr:flats
onder te brengen. Als beide er zijn de busnummers dan in een discardable
tag, ter referentie.
Als er geen appartementnummmers zijn, kunnen we natuurlijk gewoon de
gesorteerde busnummers in addr:flats onderbrengen.

Wat voor mij nog een twijfelgeval is, is wanneer er slechts 1 bus of
appartementnummer vermeld staat. Ik ben geneigd om dat dan niet mee over te
nemen.

Jo