De appartementnummers en busnummers zijn nu toegevoegd aan de tools. Er
wordt ook gewaarschuwd indien zowel bus- als appartementsnummers aanwezig
zijn. Wees nog voorzichtig met deze tag. Ik heb nog geen tijd gehad om uit
te zoeken welke CRAB onderverdeling nu gebruikt wordt in welk geval.

Ik heb ook een test toegevoegd die moet helpen om de huisnummers te
standardiseren. Voor alles wat nu buiten het standaardformaat valt zal je
een waarschuwing voor krijgen (bijvoorbeeld 10_2, wat 10 bis of 10/2 zou
moeten zijn). Ik hoop dat er zo niet teveel vals-positieven gegenereerd
worden. We kunnen altijd nog die test terug verwijderen of versoepelen.

Groeten,
Sander