@Marc,

geen foto maar als beschrijving:
in wijken waar straten doodlopen (pijpekoppen) verbinden soms de voetpaden, weggetjes verhard de enen doodlopende straat met de andere, soms met een boordsteen (bordure) tussen straat en doorgang soms gelijksvloer maar dan staat er een hindernis paaltje of metalen hekje geschrankt zodanig da men niet met volle snelheid uit het pad de straat op kan (oa veiligheid kinderen). Die zaken liggen gevoelsmatig dicht bij elkaar maar voor de codering is het één of ander. En dat ontbreekt mij voor het ogenblik.
Met de tabel van uitzonderingen moet ik al een stap verder geraken.
Vele tags zullen dus foutwezen. Ik zal deze herbekijken en de regel toepassen

Jakka