CRAB gebruikt idd enkel de gemeentenaam, en dat is ook de voorkeur van de
Post.

Dit is nog maar eens een argument voor goede grenzen. Een punt ligt binnen
de grens van Leuven (met admin_level=8) en binnen de postcode grens van
3018. Dus kan je het adres "3018 Leuven" afleiden. Het ligt ook binnen de
grens van Wijgmaal (met admin_level=9), dus kan je even goed "3018
Wijgmaal" afleiden. Als je de naam van de postcode-zone wilt (i.p.v. altijd
de gemeente of altijd de deelgemeente), dan kan je die ook gebruiken, want
die is ook getagged op de postcode grens. Zo laat je de keuze aan de data
gebruikers over hoe ze het adres noteren.

Vroeger heb ik zelfs de naam van mijn deelgemeente (zonder aparte postcode)
als addr:city getagged. Dat ben ik nu ook aan het verwijderen waar ik de
adressen controleer en verbeter.

Aangezien de overpass emergency rollback langer duurt dan gedacht heb ik
ook wat aan het script geprutst. Alles dat geen posities van OSM nodig
heeft werkt nu. Dat is dus alles uitgezonderd de afstandsvergelijking (die
de twee posities moet vergelijken) en de "wrong" kolom (die aangeeft waar
in OSM er een fout is). Het zou ook moeten blijven werken als we weer naar
de nieuwere API overschakelen.

Groeten,
Sander