Ik had altijd begrepen dat je een huisnummer ook aan een perceel kan
toewijzen. o.a. voor die braakliggende terreinen, maar bijv. ook voor
scholen met meerdere gebouwen of sites waar meerdere industriële gebouwen
hetzelfde adres hebben.

Dus voor die braakliggende terreinen, kan het huidige grondgebruik, bv
meadow of greenfield of brownfield (als er iets werd afgebroken, zodat het
braak kwam te liggen) voorzien van dat huisnummer.

Huisnummers/adressen blijven rare dingen. Ze betekenen iets anders voor het
kadaster dan voor de post en nog iets anders voor iemand die de
voordeur/toegang tot voortuin zoekt, al dan niet slechtziend of blind.

Onlangs ben ik in de Balk van Beel langs de verkeerde deur binnengegaan.
Daar hebben ze een afzonderlijk afleverpunt voor pakjes, Een deurbel vind
je daar echter niet... Nogal verwarrend, want je vind daar wel al die
huisnummers en een paneel met knopjes, maar aanbellen lukt niet. Zo'n
voorziening is natuurlijk uitzonderlijk, maar eigenlijk zouden we dat ook
moeten kunnen mappen. (Voor die transporteurs die die pakjes komen leveren
:-)

Jo