Dag Marc,

Het lijkt mij geen zo'n goed idee om al die tags te gaan veranderen.
Het is grotendeels onnodige dubbele informatie; alle verwerkers van de
image-tag zouden 'File:' heel eenvoudig kunnen herkennen. Merk ook op
dat 'File:' niet verwijst naar een pagina op Wikipedia, maar een
pagina op Wikimedia Commons.

Als je ze toch zou willen veranderen, kijk dan zeker eens naar
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Automated_Edits_code_of_conduct,
daar staan regels voor dit soort automatische veranderingen.

Succes
Ruben

Met vriendelijke groeten

Ruben Maes
 ru...@janmaes.com

Mail is niet veilig, het is heel gemakkelijk om een afzender te vervalsen.
Als er op de achterkant van een brief een afzender staat vermeld, komt die
brief toch ook niet noodzakelijk van die persoon?!

---
Disclaimer
Deze mail is enkel bedoeld voor de geadresseerden. Aan deze mail
kunnen geen rechten worden ontleend.