Maar dus niet als het het 'herpubliceert' en dat is wat Commons dus wel
doet. Ik denk dat wij nog wel naar zo'n vakantiekiekje zouden kunnen
doorverwijzen, zonder in de problemen te komen. In de DB van OSM is dat
toch maar een reeks karakters.

Wat je ook kan doen is ten noorden van Leuven op een berg gaan staan (
https://www.openstreetmap.org/node/450140277) en dan (op een heldere dag)
een foto vanaf 32km afstand nemen. Het geldt namelijk enkel als het het
hoofdthema van de foto is, als ik het correct begrepen heb.

Of er op zo'n foto dan nog veel van te zien zal zijn, kan ik echter niet
garanderen :-) Je moet al goed kijken om het te zien. Al helpt het wel dat
ze voor de renovatie blinkende inox gebruikt hebben ipv dof geworden
aluminium.

Jo