Ten 1ste is het eerder een blog, die zijn plus/minus uitgesloten dat ze
moeten betalen voor het recht om deze te tonen, ten 2de zie je ook dat
ze het copyright vermelden: "© www.atomium.be - SABAM 2010 - Ghosh"

Dus ik vermoed dat dit is toegelaten dmv. het op voorhand te vragen kan
je, maar daarom ben je niet vogelvrij om ernaar te linken.

Zie : http://atomium.be/AuthorsRights.aspx?lang=nl

Glenn

On 09-02-15 12:50, Marc Zoutendijk wrote:

> Op 9 feb. 2015, om 12:08 heeft Jo <winfi...@gmail.com
> <mailto:winfi...@gmail.com>> het volgende geschreven:

> Op deze site:
>
> http://people.virginia.edu/~ag7rq/atomium.html
>
> staan flink wat foto’s van het Atomium.
> Mag ik daar nu wel naar verwijzen?
>
> Ik vind overigens dat het Atomium op een merkwaardige manier "op de
> kaart" is gezet.
> Dat kan toch wel wat beter/informatiever (vermelding van Architect,
> bouwjaar, ter gelegenheid waarvan etc?) dan zoals hieronder:
>
> http://www.openstreetmap.org/relation/1243821
> [...]

"Everything is going to be 200 OK."