Hallo Sander,
Ik heb alleen maar slechts de 'Waterstraat' , de naam was er al, (ik heb geen straatnamen veranderd of zo) 'verlengd' met enkele meters van punt A naar punt B ,en tevens de boundary-line, zie hier :
https://smartshare.be/public.php?service=files&t=ba3296c78b72603b383c85c9e241f1d1
https://smartshare.be/public.php?service=files&t=e490b7b6075e83601970d9fbdad39794

Kan er mij dan es iemand zeggen wat de OFFICIELE grens is van een gemeente , de 'overgang' van bijvoorbeeld beton naar bv. asfalt(die duidelijk op ortho-foto's te zien is), of de plaats van de straatnaam bordjes (langs de rechterzijde van de weg uiteraard) of de 'virtuele' 'onzichtbare' grens die hier precies niemand weet waar die EXCACT is ? ;)

Dus, als jij zegt , dat er geen 'gedeelte' Waterstraat is, kan je me dan eens uitleggen , hoe je zoiets moet 'interpreteren' , als je ziet dat er in het begin van die straat een bord staat met dit :

https://smartshare.be/public.php?service=files&t=a749a68952e84131e4d03cba4277579a

https://smartshare.be/public.php?service=files&t=3cb125dd76d05dc4293012b7ec6a0194

Ik heb nog zulke voorbeelden , en als niemand weet hoe je dan dat gedeelte van straat moet noemen, als je dan niet weet waar de JUISTE gemeentegrens is, is het wel moeilijk he ;)