Heyhey,

Ik heb eens nagevraagd en ze willen vooral OSM gebruiken voor gedrukte
kaarten en als betrouwbare achtergrondkaart. Ze hebben hiervoor ook
interesse in fietsknooppunten. Ze hebben zelf ook interesse om enkele
medewerkers eventueel te leren mappen en kunnen volgens mij ook voor dingen
zorgen zoals voor een venue voor een mapping party!

Ik heb ook een dump van BE door een filter getrokken en users die minstens
één edit hebben in wvl of belgië eruit gehaald samen met de datum van hun
laatste edit:

https://www.dropbox.com/s/4l00go8rqvlta6e/belgium-latest.osm.pbf.users.csv?dl=0
(7400 users dit al een edit gedaan hebben in België, waarvan 672 laatste
jaar)
https://www.dropbox.com/s/siszsu1avoo22lc/wvl.osm.pbf.users.csv?dl=0 (1100
in WVL, waarvan 250 laatste jaar)

Cheers,