De laatste maanden maak ik dankbaar gebruik van de mogelijkheid om adressen
in te brengen. Iemand maakte mij de opmerking dat in Sint-Truiden geen enkel
adres ingebracht is. Daar wilde ik wel iets aan doen. Dus begon ik met de
straat met de meeste adressen: de Luikersteenweg. Voor wie die straat kent,
het was met niet te doen om de ‘uitstalramen’! Nadat ik een honderdtal
adressen ingebracht had wilde ik bewijzen dat de teller niet meer op nul
stond…maar er was niets gewijzigd. Dan heb ik enkele straten met weinig (of
slechts 1 huis) ingebracht maar ook nu blijkt er niets te wijzigen.
Eigenaardig genoeg kwam ik straten tegen waar slechts één huis ontbreekt
terwijl er wel 20 huizen ontbreken (Halingenstraat bijvoorbeeld).

Kan iemand dat verklaren? Sint-Truiden heeft postcode 3800.

Guy Vanvuchelen