Ik heb met de import tools van Sander op de 3800 (Sint-Truiden) de
Amstenradelaan genummerd en alles verliep normaal., De gebouwen waren daar
al getekend.
Ik moet in OSM wel nadien tot het uiterste inzoomen om de nummers zichtbaar
te krijgen.Ook Nominatin kan er mee overweg. Alles is dus normaal, alhoewel
er daar nog meer dan 13.000 gebouven te nummeren zijn.
Op de import tools van Sander zijn de aanpassingen nog niet zichtbaar, maar
dat kan wel nog een tijdje duren.
Sander, hoe dikwijls per dag wordt die import tool aangepast ?
Ook in Crab zitten er fouten in de zone nummering, maar er is nog Bpost
voor de controle, ook voor missende huisnummers. Fouten op zonenummers in
CRAB gebeuren meestal op straten die een zonegrens overschreiden.

Ik zit nu terug rustig bezig op de 3582, nog ogeveer 1000 te gaan ;-)

Sus

Ik doe nu rustig verder opde 3582