Ik heb het desbetreffende stukje toen gemaakt. En had dit voorbeeld van een
andere route afgekeken.

Het is trouwens zo dat als je die wandelroute bewandeld dat je zoiezo die
weg opgestuurd wordt, het is namelijk deel van een bewegwijzerde GR route
en gans het plein meenemen geeft een foutief beeld van de wandelweg na het
renderen.

mvg,

Bart