Gezien Pieter-Jan van Open Knowledbe Belgium vanuit Gent werkt en ik ook in Gent woon, ben ik ook bereid te steunen met communicatie en evt. een locatie te zoeken.

Als in juli, dan kunnen we dit samen laten vallen met een avond op open Summer of code: http://summerofcode.be. Dan heb je direct een extra publiek van 20 studenten, en de faciliteiten + drinks gefinancierd door oSoc :)

Mvg,

Pieter