Hoi allen,

Ik heb nog steeds niet beslist om de mapping party al of niet te doen. De
combinatie met de Summer of Code lijkt mij zeker niet slecht, maar is
gezien het thema niet ideaal. Maar het lijkt mij niet slecht als de
geïnteresseerden al eens samenkomen om te zien wie wat kan/wil doen.
Brainstormen gaat toch nog altijd beter in het echt.

En als we dan toch bezig zijn, waarom niet nog eens een Gentse Meetup doen.
Dan moeten de mensen van Oost en West Vlaanderen neit helemaal naar
Antwerpen afzakken over twee weken. Zo gezegd zo gedaan: hier de
uitnodiging voor een Gentse Meetup volgende week:
http://www.meetup.com/OpenStreetMap-Belgium/events/223195479/
Voelt u zich vrij dit zoveel mogelijk verder te veerspreiden :)
(als iemand een idee heeft voor een andere locatie, laat maar weten)

Groeten,
Joost