Wat die plugin betreft. Toen ik eraan begon om die data eraan toe te
voegen, werd het effect van het bord gemapt en niet het bord zelf.

Ik heb er dan de borden met hun BE-codes aan toegevoegd en de vraag gesteld
om de plugin aan te passen, zodat de juiste tags op de juiste plaats
terechtkomen. Met dat ticket gebeurt er niets en zelf ben 'k niet zo straf
met java.

Zal 'k de effecten van de borden weghalen? Wat ik nu gewoonlijk doe, is de
tags weghalen van de objecten waar ze niet thuishoren.

Jo