Ik begrijp de bezorgdheid omtrent het automatisch mappen.
Ik _vermoed_ echter dat Proximus/Belgacom _wel_ echt weet waar al hun
hokjes staan, ze hebben immers allemaal een draadje, niet?
Voor mijn part mogen ze allemaal weg, en was het inderdaad verstandig om de
niet belgacom-getagde te laten staan, die kuisen we nu stukje per stukje op.

Als ik er een tegenkom die weggeveegd is (twijfelachtig) zal ik ze wel
terug mappen ;-)

> Er zijn natuurlijk ook nog notes en mapillary waarmee "het publiek" kan
> helpen om die plaatsen aan te geven waar ze weg zijn. Een oproep op
> allerlei sociale media naar een artikel op bv. osm.be kan ook. Dat
> artikeltje zou dan bv kunnen beschrijven hoe je een note kan maken om een
> foute telefooncel aan te geven.
>
> m.

wannes