> Het allemaal met de hand verifiëren klinkt leuk maar zoveel actieve
> mappers hebben we niet ...

Dat is inderdaad het probleem... We proberen al heel lang om meer mensen
actief te betrekken maar dat is niet gemakkelijk en veel werk.
Welcome-messages helpen echt wel volgens mij dus enorm bedankt om daaraan
mee te werken! Het is hier in ieder geval al een stuk drukker dan een paar
jaar geleden, hoe dat komt weet ik niet zeker! ;-)

Ik vind marc zijn idee wel goed, we moeten meer van zo een opportuniteit
gebruik maken om OSM op te promoten, zoals met de nieuwe situatie in
Brussel. Als er iemand toegang wil tot osm.be om te bloggen, gewoon mij
even mailen en het is in orde! Misschien moeten we het omkeren en een actie
doen van "wij twijfelen wel of écht alle telefooncellen weg zijn en help
ons zoeken" ;-)

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen