Hoi allen,

Ik heb eens wat zitten spelen met de natuurgebieden in Vlaanderen. We
hebben bedroevend weinig in kaart. Een logische bron is Natuurpunt, niet
alleen voor polygonen van de gebieden, maar ook om te checken op
volledigheid van wandelpaden, en om hun wandelroutes in kaart te brengen.

Ik dacht, dat zal wel al lang onderzocht zijn en ze zullen die info wel
niet willen delen. Maar in de talk-be vind ik enkel een onbeantwoorde vraag
uit 2009. Iemand die weet heeft van toch al pogingen?
En indien ik nog eens probeer, iemand zin om mee te doen?

--
Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |