On Wednesday 02 December 2015 14:10:45 Glenn Plas wrote:

> Die kende ik niet, maar zet je dan de naam in de ref of zo ?

'k Had het ook zelf uitgevonden om het te kunnen taggen. Zie bijvoorbeeld deze
wegen in Wommelgem http://www.openstreetmap.org/#map=16/51.2037/4.5200 waar ik
indertijd het meeste werk heb gedaan voor de buurtwegen.

Op deze manier kan je alle straten ook hun juiste buurtwegennummer geven
zonder dat je alt_name hoeft te plaatsen op gewone straten. En "Voetweg X"
vind ik ook gewoon niet thuishoren in een *_name=* tag.

Ben