cabine : Electrical, gas or other cabine

kan onder man_made=street_cabinet of misschien
pipeline/power=substation afh. van de grootte

in- of uitrit van een parking : highway=service + service=parking_aisle

dacht ik ook, maar via de discussie op reddit die ik net gelezen heb
[1] moet de toegangsweg highway=service zijn. Heb dat zelf nog nooit
zo gemapped. Is ook maar in 2014 toegevoegd aan [2], en ik heb die
wiki pagina al lang niet meer bekeken

[1]
https://www.reddit.com/r/openstreetmap/comments/3uutzo/service_roads_as_lanes_for_parking/
[2] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:service%3Dparking_aisle