Het GRB (als vector data) is opgedeeld in kleine segmentjes, die zeker aan
ieder officieel kruispunt stoppen, en als data bevat het altijd de linker
en rechter naam van de straat (als die overeenkomen is data dus de name tag
in OSM, anders zit je met een name:left en name:right constructie).

Maar let op: we proberen afkortingen in OSM te vermijden, terwijl het GRB
die soms wel bevat. Dan moet je dus een kleine regex toepassen om de
vergelijking te maken.

Als je wilt dat QA tools stoppen met klagen, dan is het beter om er de
noname=yes tag op te zetten.

Ik denk dat de verschillen niet zo groot zullen zijn, dus als je webkaartje
enkel de verschillen toont, dan zou dat mogelijk moeten zijn.

Mvg,
Sander