Hallo Joost,

Ik vind de praktische info op de osm content page zeker OK!
Alleen inderdaad met iets meer duiding over waarom missing maps, wat kan je
ermee verwezenlijken (en bijleren voor de beginners).
Dus iets meer geschreven voor zij die OSM weinig of niet kennen maar wel
algemeen een open hart uitdragen.
Als je daar al een alinea van hebt in combinatie met de praktische info heb ik
al genoeg!

Groeten,
Pieter-Jan

Pieter-Jan Pauwels
Community Coordinator, Open Knowledge Belgium
m: +32 476 66 27 77 <tel:+32 476 66 27 77> | e: pieter-jan.pauw...@okfn.org
<mailto:pieter-jan.pauw...@okfn.org> | w: okfn.be <http://okfn.be/>