Op 15 december 2015 16:15 schreef Jakka <vdmfrank...@gmail.com>:

> Fietsknooppunten West-Vlaanderen wordt volledig herzien en op veel
> plaatsen bijgewerkt, verlegt, nieuwe verbindingen toegevoegd.
> ...275 kilometer langer en er komen 392 knooppunten bij.
> Hoe weten de gebruikers OSM, en afgeleide app dat de huidige bestaande
> relaties nog niet aangepast, herzien werden.
> Kan iemand al deze relaties globaal in één keer voorzien van een merk tag
> welk? Een datum van de start herziening met een verklarende tekst?
> Wie de vernieuwde route nagezien heeft, welke tag voorzien ? Gewoon
> schrappen vorige tag geen goed idee???
> [...]

Het aantal knooppunten dat verwijderd wordt is tamelijk klein. Er worden
vooral veel routes en knooppunten bijgemaakt (voor zover ik kon zien, heb
al even vluchtig de kaart kunnen bekijken). Dat maakt natuurlijk de routes
ongeldig, maar op knooppuntniveau valt het werk dan nog wel mee. Dus denk
ik niet dat het zin heeft om alle knooppunten automatisch te gaan taggen.

Zelf heb ik een nieuw knooppunt ontdekt  in mijn straat.

Ik weet niet hoe de contacten met westtoer nu zijn, maar tot op heden komt
alle knooppunt data van surveys.

Mvg,
Sander