Ter info:

http://www.toerismevlaanderen.be/licenties
Dus inderdaad, niet af te drukken (behalve voor toertocht)

Ik vernam op de meter en peter-bijeenkomst van de Provincie Oost-Vlaanderen
dat de verschillende provincies in April de nieuwe data zouden uploaden.
En dat onderstaande contactpersoon van toerisme Vlaanderen te contacteren
is ivm de data: jos.p...@toerismevlaanderen.be Al vermoed ik dat deze de
licentie wel niet zal kunnen veranderen, en jullie reeds de nodige
contacten genomen hebben.

Off-topic:

De data "Logies en faciliteiten en diensten" vallen wel onder de gratis
open data licentie.
Is hier reeds iets mee gedaan? Of niet nuttig?