De onderverdeling van de netwerken is ook volledig vernieuwd. Zo zijn er nu
maar 4 netwerken meer:

   - Brugs Ommeland
   - Kust
   - Leiestreek
   - Westhoek

En per netwerk is iedere route uniek beschrijfbaar door een paar van
knooppunten te geven (de route 15-20 kan dus maar 1 keer voorkomen, maar er
kunnen meerdere knooppunten met referentie 10 en 20 zijn).

Ik denk dat we best die master-relaties gewoon verwijderen.

Ondertussen heb ik de kaart van de Westhoek, en ik zal eens onderzoeken tot
hoever ik die mag gebruiken (b.v. een POI lijst met verschillen aanmaken,
en dan naar die punten gaan om ze te noteren).

Mvg,
Sander