Hm, dank voor de tip, Glenn - maar is dat niet een beetje simpel? Moeten we dan echt allemaal die Zwitserse server aanspreken totdat die ook door zijn knieën gaat?

Het is goed om te weten dat hij er is, voor in een noodgeval, maar als het niet dringend is dan zou het devies toch eerder moeten zijn "eventjes geduld..."

KA