Hallo Denis,

Als ik je mail zo lees, krijg ik de indruk dat je verwacht dat dit door
anderen gedaan zal worden. De kans dat dat ook gebeurt, is wel bijzonder
klein. De enige manier om iets gedaan te krijgen in OSM, is door er zelf in
te vliegen.Glenn is dus inderdaad een tool aan het maken om het werk zo ver
mogelijk te automatiseren en hij heeft die in een aantal regio's al
uitgetest.

Wat die procedure betreft om de import 'toe te laten'. Dat is een uitdaging
op zich. Veel over en weer gemail om alle bezwaren te counteren. Maar na
een maand of twee zou dat wel moeten lukken, als er iemand de moed/fut
heeft om eraan te beginnen.

Jo