source:geometry zou toch hetzelfde moeten zijn als source, wat het volgen
van de wiki betreft.

Persoonlijk vind ik ref beter. Toen ik alle ref op de bushaltes had
overgezet naar ref:De_Lijn en ref:TEC, kreeg ik van Franse kant wel de
opmerking dat dit eigenlijk ref:BE:De_Lijn en ref:BE:TEC had moeten zijn.

Maar het maakt me dus niet uit of het source:huppeldepup of ref:... wordt.
Ik ben ook voorstander van het te verdelen over meerdere tags.

Jo