Goedemiddag,

Ik ben vorige week exact hetzelfde aan het zoeken geweest: tagging schema voor
botenloodsen.
boat_storage <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dboat_storage>
komt in de buurt maar lijkt niet bedoeld voor een gebouw en de definitie van
building=hangar is inderdaad niet precies wat je er van verwacht.
Het verbaasde me dat ik hierover (op het eerste zicht) ook geen discussie kon
terugvinden ...
Indien iemand hierover meer weet hoor ik het ook graag :-)

Michaël

(mogelijk is dit antwoord in een nieuwe thread terechtgekomen, heb me zonet
ingeschreven op de mailinglist en kon dus niet echt replyen)

Hoi,
Hoe, uit wat wordt een tag (key en value) gedestilleerd om een gebouw
opslagplaats te definiëren met een specifiek karakter vb opslagloods
voor boten. (deze nu nodig) of motorfietsen en andere
auto's hebben garage(s)
vliegtuigen hangar
landbouwmachines op boerderij farm_auxiliary

thx