Tuurlijk wel: gewoon in de query van Ruben "Vlaanderen" vervangen door
"West-Vlaanderen".

Er is een speciale Tag om aan te geven dat de reden van de maxspeed
urban/rural is. Is er ook geen Tag om aan te geven dat de reden voor
maxspeed een verkeersbord is? Dan hebben we geen nood aan tijdelijke tags.

Overigens, min of meer in hetzelfde thema: net ontdekt dat we bij de stad
Antwerpen onze verkeersborden als open data delen. En de kwaliteit lijkt
behoorlijk goed te zijn.