Math1985 is niet de eerste de beste hoor, die doet véél binnen OSM.
Ik ben er ook geen voorstander van om zo veel notes te maken, maar als ze
er nu eenmaal zijn vind ik wel dat we ze moeten oplossen.

Ik had bij de laatste meetup in Brussel bij drie van die Notes info
toegevoegd om ze te kunnen sluiten. Enerzijds jammer dat Math daar zelf
niets mee heeft gedaan. Anderzijds, Philippe, vind ik het niet OK om ook
die Notes af te sluiten zonder die info te verwerken. Ik had het uiteraard
beter zelf gedaan.

In het kort: we sluiten geen Notes af omdat ze ons storen, maar omdat ze
opgelost zijn of onoplosbaar zijn. Als we er niet in slagen om ze als
gemeenschap snel op te lossen, is dat een reden om na te denken hoe we het
beter kunnen doen. Niet om ze dan maar gewoon te sluiten.