Dit klinkt voor mij als een filter probleem.
Anders moeten we eens aan de algemene adressenlijst vragen om de volgende
functionaliteit toe te voegen aan OSM:
Toevoegen van een categorie aan een note, met volgende opties: "Missing",
"Wrong", "Wrong+Outdated", "To be verified" (Bijvoorbeeld 90->70 km automatisch
flaggen ofzo).
Voorlopig kan ik mij geen andere nuttige opties voorstellen, zonder er een
wirwar van te maken.

Nu als een note niet dient om een probleem aan te duiden, zonder deze effectief
te mappen in OSM, dan weet ik niet waar ze voor dienen ;)
Houd er ook rekening mee dat een persoon ergens soms ook maar EEN keer
passeert, en niet de luxe heeft om terug te komen. (Zoals toeristen.)

----

To me this sounds like a filtering problem.
Maybe we should ask the global OSM maillist to add the following functionality:
Ability to add a category to a note, with the following options: "Missing",
"Wrong", "Wrong+Outdated", "To be verified" (In cases where a rule has changed
and there is a fair change this has to be updated).
I don't see any any other useful options to add, without creating a placenta of
categories making our problem worse.

Now if notes are not to note things to do in OSM, without actually mapping them
in OSM, I don't know.
Also note: sometimes a persen passes ONCE in an area, and might not have the
luxury to return. (Like tourists.)