De json files die hiervoor nodig zijn worden door Sander gegenereerd en
die scripts/tools steken niet in de GIT repository (voor zover ik kan
zien) -> https://github.com/aptum/aptum.github.io/

Af en toe doe ik eens een 'git pull' om ze bij te werken maar er is idd
al een hele tijd geen update meer gebeurd op die repository.

Indien ik die tools wel had zou ik ze kunnen aanmaken natuurlijk, maar
voor dat stukje hangen we af van Sander.  Je kan hem mss best direct
contacteren hiervoor, als hij dat dan in git steekt, dan komt het er bij
mij ook uit.

Glenn