aaaargh.  Crap(b)!  Staat er wel los in beschreven, maar was te lui om
de readme te lezen.  extract.py is het script dat we nodig hebben.

https://github.com/aptum/aptum.github.io/

My bad. We kunnen dit dus zelf doen.  Als iemand zich geroepen voelt dit
even te doen, ik kan toegang geven tot een fork van crab tool (
https://github.com/gplv2/aptum.github.io/ ) en dan steek ik ze daar in
voorlopig.

Zelf heb ik vandaag te weinig tijd over om het nog te doen.

Glenn