Zoals je kan zien bij de foto van de brug (via de mapillary link op de
way), staat er een bordje met B.15 op. Dit lijkt mij nog een bordje
oude stijl (blauw met witte letters).
Veel bruggen hebben nu een geel bordje met zwarte letters, niet ? Ik
denk dat er zelfs een zwart leeuwtje opstaat. Omdat bruggen nu onder
Vlaanderen vallen ?

Let wel: bridge:ref op de weg of gewoon ref op het man_made vlak.

m.