On 08-08-17 15:14, Marc Gemis wrote:

> Heb je daar een voorbeeld van ?

https://www.openstreetmap.org/way/448871500

Niemand, maar dan ook niemand in Mechelen zoekt of praat over de
Koepoortbrug.  Dit zijn historische namen, die wanneer je ze in de name
tag plaats de database vervuilen en verkeerde resultaten geeft bij
reverse geocoding in het bijzonder.  Ze worden ook op de map gerenderd
op de bruggen.

Probleem is complex want eigenlijk bestaat er geen ideale tagging voor
dit soort data.  Ik verplaats ze naar description tags die iets beter
geschikt zijn maar ik sta open voor betere oplossingen.  alt_name is ook
niet echt geschikt omdat de vereiste daarvoor is dat er een name tag
bestaat.

De namen staan niet in GRB volgens mij maar daar moet ik eerst naar op
zoek om zeker te weten.

Glenn