Van: joost schouppe [mailto:joost.schou...@gmail.com]
Verzonden: maandag 23 december 2019 10:35
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Mapillary

Dag Guy,

In mijn ervaring duiken de foto's rapper op in iD en JOSM dan in de website van
Mapillary zelf. Gaat het om een relatief nieuwe sequentie?

Op do 19 dec. 2019 om 15:40 schreef Guy Vanvuchelen <guy.vanvuche...@gmail.com>:

Bedankt voor de info, maar……..

Na nog wat proberen denk ik dat als je één foto selecteert de hele sequentie,
waar die foto deel van uitmaakt, blauw kleurt en zo blijft tot je een foto uit
een andere sequentie selecteerdt

Hier in de buurt zijn door minstens drie personen opnames gemaakt: Polyglot,
Filipc en ikzelf (GuyVV) en ze kleuren allemaal blauw als je ze selecteert.

Maar ik begrijp niet hoe het kan dat in Mapillary de foto’s niet getoond worden
en in JOSM wel  (Driebek, Tienen) terwijl JOSM ze uit Mapillary haalt.

Guy Vanvuchelen